frulle.

 
 
I torsdags promenerade jag och Markus ner till Brogyllen vid Landala torg för att minifira min födelsedag i efterskott. 
 
Vi satte oss ned och väntade in Hanna som verkligen förtjänade en pluggpaus och sedan kom detta ↑ och landade framför oss. Här satt vi nästan två timmar och åt. Alltså frukost och fina vänner är verkligen livet.
 
 
Mitt fina frukostsällskap <3
 
Den här helgen har verkligen varit välbehövlig för mig. Jag har gjort prick vad jag varit sugen på och varit ute mycket. Nu är jag megataggad på att börja plugga igen på måndag.

Comment
Postat av: Daniella 🌙

gurka på smörgås är så sjukt underskattat <3

2017-03-20 @ 15:37:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild