le petit déjeuner.

 
Igår spenderade jag och Klara morgonen som en söndagsmorgon spenderas bäst. Nämligen på le petit café i Haga tillsammas med deras megagoda blåbärsscones och lite kaffe. Vi pratade om växter och försökte peppa fram mitt sug till att flytta tillbaka till stan igen nu efter sommaren. Kände mig iallafall lite mer villig att göra det efter frukosten. Annars har jag verkligen levt världens mysigaste sommarliv hos mamma det har varit skönt att få sitta utomhus och läsa en hel dag och ta dagen som den kommer. Ska försöka behålla lite av den känslan till hösten. 

Comment
Postat av: matilda

Åh jag förstår precis vad du menar med att inte känna för att flytta till stan igen. Jag har jobbat i min hemstad under sommaren och bott hos mina föräldrar i deras stora egnahemshus med gård. Att igår komma till min egna lilla lägis i huvudstaden kändes mer än konstigt. Ska försöka att inte stressa trots att omgivningen gör en lite stressad.

2017-07-31 @ 08:39:08
URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Hemma Hos Felicia

blåbärsscones, det låter så himla gott! Vilken bra start på dagen! :)

2017-07-31 @ 09:37:00
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild