lära-känna-listan.

Hur gammal är du?
22 år, jämt och bra
 
Hur gammal känner du dig?
Ungefär samma tror jag.
 
Var bor du?
Just nu bor jag hos mamma lite utanför Gbg. Perfekt balans mellan småstadsliv och landet. 
 
Vad har du gjort idag?
 Vaknat och ätit brunch med två fett saknade personer. Sedan packat väskor till Finland.
 
 
Sommar, höst, vinter, vår, vilken föredrar du?
Tidig höst är min bästa tid. Är en rutinmänniska och tycker alltid att det är så skönt att få komma tillbaka till vardagen igen.
 
Är du beroende av någonting?
Nej, jag är ingen beroendeperson. Kan dock snöa in på t.ex en blogg eller en stil och då är det det enda som upptar min sinneskapacitet sen när jag tömt ut det bara släpper jag det.  
 
Nämn tre saker man inte vet om dig?
Haft en bild utsälld på Fotografiska i Stockholm, är personlighetstyp INFJ-T (samma som Galadriel) och var snabbast på 60 meter i tvåan.
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
I någon storstad med puls.
 
Vad är du på för humör just nu?
Glad och respeppad.
 
 
Vilket är ditt favoritgodis?
Ginger chew med mango.
 
Vilken är din favoritaffär?
Cos <3
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgonmänniska alltid.
 
Har du blivit sydd någon gång?
Nej men limmad. Fick ett brännbollsrack i huvudet av en kille i min klass i 3:an. Fick såklart också höra av honom när jag kom tillbaka nästa dag att han han skulle slå mig igen och lärarnas röster; Men han är nog bara lite kär i dig. Jomenvissthallå.
 
 
Är du blyg?
Näe inte så värst men väldigt introvert och blir lätt trött om jag behöver umgås med människor länge och mycket.
 
Vad heter du i andranamn?
Leone och Elisabeth
 
Vill du gifta dig?
Så himla osäker. Jag har inte direkt känt att giftemål är en grej för mig (mvh skillsmässobarn) men efter att ha varit på bröllop igår är jag megapepp på det. Det är ju verkligen en kärleksfest.
 
Har du några smeknamn?
Mormor kallar mig ibland Sanni (med snabba "n") men annars är Sandra så himla tråkigt smeknamnsnamn. Hjälp mottages. 
 
Lista från Ellen
 
 

Comment
Postat av: Gabriella

Roligt att läsa!!

2017-07-17 @ 22:04:48
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Lena

Alltid mys med listor, måste prova ginger chew mango! Låter så gott!!

2017-07-17 @ 22:50:10
Postat av: Lena

Alltid mys med listor, måste prova ginger chew mango! Låter så gott!!

2017-07-17 @ 22:50:31
URL: http://nouw.com/lenasvanberg
Postat av: Wilda

Åh så fint att läsa. Och vi är nog rätt lika. INFJ, morgonmänniska, och tidig höst som bästa tid i alla fall <3

2017-07-19 @ 10:47:30
URL: http://reaktionista.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild