people love what other people are passionate about.

 
Hej fina ni! Ovan syns lite bilder från i lördags när jag och mamma fikade på da Matteo. Det är verkligen alltid så fullt där men jag antar att det är ett bra betyg. Efter det såg vi La la land på bio. Den var fin, lite sorglig och mysig. Väldigt välbehövligt för oss båda. 
 
Måndag igen och rutinerna har hakat i igen. Jag har väl inte mer planerat än att räkna på balkar och programmera blinkande lampor. Kanske hinner mumsa i mig en semla eller så också.
Hoppas att ni får en bra start på veckan.

Comment
Postat av: sandra

Åh, vad fin beskrivning av La la land. Måste se den jag med! Hoppas att du får en fin vecka :)

2017-01-30 @ 08:45:05
URL: http://atilio.se
Postat av: Ellen

Borde verkligen se La la land. Och din väska ser magiskt fin ut.

2017-01-31 @ 20:50:46
URL: http://ellenlindberg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild