En Deli Haga.

 
En torsdag bjöd mamma med mig på lunch på En Deli Haga så att jag skulle få en paus i tentaplugget/ångesten.
 
 
Vi tog varsin ~* lyx deli *~ och soppa till det. Tycker att de har så god mat här. De har för det mesta ganska milda och snälla smaker men med några rätter med lite hetta som en kan välja bland.
 
 
Till dessert blev det en vegansk kaka med kokosgrädde. Det var första gången jag åt kokosgrädde och kände väl inte att det var riktigt i min smak. Det påminner lite mer om cream cheese än grädde i konsistensen. Till det fick vi i alla fall kaffe med varmskummad mjölk vilket var väldigt fint för det var minst -10 grader ute.
 

Comment
Postat av: Karine

Hej, vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg och att du är bäst <3 tack för att du tar tid att blogga!

Svar: Tack fina du, vad glad jag blir <3
Sandra Leone

2017-01-21 @ 12:56:25
Postat av: Felicia Karlström

Åh vilken mysig torsdag ni hade tillsammans! :) Kram på dig!

2017-01-21 @ 21:05:34
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nej vad mysigt!

2017-01-23 @ 16:59:52
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild