klockslag en söndag.

 
08.24. Vaknar och känner mig megautvilad. 
 
 
09.01 Äter frukost efter att ha dragit mig i sängen en stund. Det blir overnight oats med nektarien. Kan alltså inte få nog av nektariner!
 
 
10.00. Börjar söndagsyogan <3
 
 
11.48. Hemma igen efter att ha suttit en stund i bastun med en hårinpackning efter yogan. Jag och mamma brukade göra detta jämt när jag bodde hemma. Älskar´t, mitt hår blir så himla mjukt och härligt efteråt. 
 
 
14.36. Äter croissanter på da Matteo och springer ärenden på stan. 
 
 
15.58. Sitter och redigerar bröllopsbilder från bröllopet som fotades igår. Lägger orimligt mycket tid på varje bild eftersom jag vill att allt ska vara perfektion. Det var förövrigt världens gulligaste brudpar så det är väl lite därför också som jag vill att det ska bli så bra som det går.
 
 
18.19. Äter jag svamprisotto. Jag gjorde en variant på denna eftersom jag inte hade allt hemma eller hade tålamod. Vill verkligen prova den på riktigt någon gång.
 
 
19.10 Går jag en kort prommis.
 
 
20.34 Dricker te, läser och tjuvstartar med att tända ljus.
 

Comment
Postat av: Matilda

Vad mysigt! Vill förresten ha ett sådant skrivbord som du har! Är det från ikea?

Svar: Ja det är IKEA! Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men tror att det fortfarande finns.
Sandra Leone

2017-08-14 @ 15:56:13
URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Daniella

Undrar också om skrivbordet - och var är ljuset ifrån? *_* dina bilder är alltid så himla fina även om det "bara" är vardagsfragment!

Svar: Det kommer från IKEA!
Sandra Leone

2017-08-14 @ 20:03:58
URL: http://www.daniellachanelle.com/
Postat av: johanna

jättefina bilder!

2017-08-14 @ 21:45:51
URL: http://jojosmind.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild