flygplatser.

Jag är hos pappa över påsken och unnar mig en pluggfri ledighet och massor av påskmat.
 
Jag älskar flygplatser. Det finns så många kedjor som länkas samman och så många liv som jag inte vet något om och alla samlas på samma plats. Jag satt t.ex. bredvid en man som talade svenska och som sedan tog fram och började läsa en tysk dagstidning och skrattade åt en text i en serieruta. Han var också på väg till Vasa. Skulle han hem? Bort? Jag vet inte men det blir så extra tydligt på flyplatser att vi alla har en historia som vi, vare sig vi vill eller inte, delar med andra.
 
Hoppas att ni får en underbar ledighet

Comment
Postat av: Lena

Sämst jag är på kommentera nuförtiden! Hoppas allt är bra och att du har en härlig påsk!

2017-04-16 @ 18:58:42
URL: http://lenasvanberg.blogg.se
Postat av: Celine

Tycker också om flygplatser av precis samma anledning!

2017-04-18 @ 00:13:53
URL: http://celinelf.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild