mina skönhetsfavoriter.

Har utvecklat en mini-obession för skönhet och smink. Förmodligen är det en mix av att jag börjat lyssna på Kakans skönhetspod och att jag hängt en del med Klara som har så mycket roliga grejer att dela med sig av. 
 
Basilikaskrubb -Yves Rocher| Detox mask lily -esteller &thild
 
Två gånger i veckan skrubbar jag ansiktet med den här ansiktsskrubben och sedan applicerar jag ganska rikligt med masken i T-zonen. Älskar den här masken så mycket plus att den är cruelty free vilket känns himla bra.
 
Hydra Vegetal Mask -Yves Rocher
 
Den här ansiktsmasken har jag återupptäckt efter en utekväll när jag kände att mitt ansikte skulle vara oigenkänneligt morgonen efter. Så jag tog en chansning och bredde på den här ansiktsmasken innan jag gick och lade mig och morgonen efter var jag en ny person. Egentligen är detta inte en "sov-mask". 
 
Ansiktsvatten -Clinique| Dagkräm -Loreal
 
Sist ut mina aboluta favoriter. Jag har aldrig stött på ett bättre ansiktsvatten än detta. Dock är det lite pricey för en student men för mig är det absolut värt att lägga pengarna för det räcker länge. Jag använder ansiktsvatten ett par gånger i veckan. Dagkrämen har varit min favorit länge. Den är megabra på att återfukta och plånboksvänlig. 

Comment
Postat av: Klara Amanda

Love hudvård! Ska kika på ansiktsvattnet, har inget men känner att det hade varit gött!

2016-10-02 @ 20:02:37
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Åh, måste få fråga om dagkrämen pga letar efter den som passar mig bäst - återfuktar den enbart, eller blir huden typ lite fet efteråt? Hade en från Garnier rätt länge, men de bytte ut grejer i den så den inte funkade längre, och sen dess har jag inte hittat något bra... Behöver bara fukt, och min hud avskyr alla oljor eller fetare krämer = skitsvårt att hitta nåt bra.

Svar: Det är säkert olika för alla men min hud blir inte det minsta fet efteråt. Har haft liknande problem som du med att krämen är fet snarare än återfuktande.
Sandra Leone

2016-10-04 @ 19:27:50
URL: http://herbariumet.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild