dagens lista.

 
Dagens humör Så, så trött men börjar se ljuset i tunneln.
Dagens planer Lämna in två rapporter och sedan fira tentaslutet på Klara på Kafé Magasinet.
Dagens borde Köpa kurslitteratur till de nya kurserna som drar igång på måndag.
Dagens måste Lämna in de två ovan nämnda rapporterna.
 
 
Dagens materiella vill -ha En vinterjacka. Har insett att min verkligen har haft sin tid men vilken tid dock! Den har burits av både mamma och morfars fru sedan ärvts vidare av mig och jag har älskat den varenda kalla vinterdag. 
 
Dagens tv-serie Så himla opassande att M fixade ett konto på HBO i tentaveckan men vi har i alla fall kollat Westworld som är fett skruvat men så spännande!
 
 
Dagens cravings Varit så sugen på varm äppelkaka, tror att det är en höstgrej.
Dagens mat Planerar för vin och pizza ikväll men annars har jag precis fått i mig gröt till frulle.
Dagens lycka Att jag har absolut noll måsten i helgen. Kan liksom inte ens plugga eftersom kurserna inte startat. 
 
Bilder från min pinterest | Lista härifrån

Comment
Postat av: Ellen Lindberg

Westworld alltså, så knäpp men bra!? Johan ville se första avsnittet för någon vecka sen, och jag tänkte bara att herreguuuud så trist. Men gav den en chans och gillar nu serien så mycket! Så knäpp att den blir bra.

2016-10-28 @ 11:38:28
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Klara Amanda

Yeeees pizza och häng <3 Vi får snacka WW sen, så sjuk men bra serie!

2016-10-28 @ 12:35:29
URL: http://klaraamandas.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild