tesil och choklad.

 
Den här söta tesilen fick jag av M för någon vecka sedan. Bara sådär! Hade nämligen varit lite ledsen över att min befintliga tesil var för stor för att få ner i min termosmugg. Så jag har fått göra i ordning teet i en kopp och sedan hälla över i termosmuggen. 
 
 
Den är så himla smart för man skopar bara upp te och sedan rinner det ner i skaftet på skeden som är en sil. Sånt här går verkligen en designstuderande igång på!
 
 
Chokladen som ni såg på första bilden och den här ↑ kommer från Chokladfestivalen som var i mitten av oktober. Är så sugen på att få prova den här med pepparkaka. Är det föresten bara jag julpeppar redan nu?
 
 

Comment
Postat av: rebecca

åh vilken smart tesil!

Svar: Ja, den är verkligen bäst!
Sandra Leone

2016-11-11 @ 10:04:48
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Anonym

OKEJ VAR är den tesilen ifrån? Jag har letat efter den sååå länge. Har stött på en sån en gång för längesen o letat frebrilt sedan dess.

Svar: Den är från Saga form! De finns på typ Åhlens eller Cervera tror jag.
Sandra Leone

2016-11-11 @ 21:33:58
Postat av: Ellen Lindberg

Hur är hålen i tesilen? Är de så pass stora att tet letar sig ut? Tycker det är det eviga problemet med tesilar :( Om denna håller tet inne vore det ett perfekt köp hem till oss!

Svar: Mitt enda te som inte riktigt funkar med silen är ett rooibus te men det har också minimala teflingor ( säger man en så?)Gå och kika på en är det bästa!
Sandra Leone

2016-11-12 @ 12:09:49
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild