fredagslista.

 
Vad har du gjort idag? Varit på lunchföreläsning, fikat med mami och storhandlat på maxi
 
Vad ska du göra i helgen? Plugga mekanik </3, ha utvecklingsdag med CFFC och försöka hinnas andas ut efter den här knäppa veckan genom att hänga med en gosig tjej. 
 
Vad stressar dig just nu? Livet i allmänhet? Nej men mest att det är så sjukt mycket i skolan den här läsperioden. 
 
Vad känns lätt just nu? Vetskapen om att jag är bra på att planera och plugga.
 
 
 
Om du kunde vara varsom helst i världen just nu, var skulle det vara? På någon snöig gatan i London och bara andas in någon annanstans.
 
Vad skulle få dig att gråta idag? Ja, i onsdags fastnade locket på min matlåda så hårt att varken jag eller någon i klassen fick upp det. Då grät jag av frustration så antar att det skulle kunna vara något liknande. Alternativt något mekanikrelaterat.
 
När var du arg senast? I onsdags...
 
Bästa fredagslåten? Wilder mind- Mumford &Sons.
Lista härifrån

Comment
Postat av: Ellen Lindberg

All pepp och kärlek gällande skolan <3

Svar: Tack fina du <3
Sandra Leone

2016-11-06 @ 22:46:25
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild