over night oats.

 
Det här receptet är verkligen megabra om det är stressigt på morgonen eller om en bara vill skippa filen och mackan med ost en morgon. Äter detta minst två gånger i veckan!
 
Over night oats:
  • 2 dl mjölk (brukar ha havremjölk eller kokosdryck)
  • 2 dl havregryn
  • 2 tsk chiafrön
  • honung eller agavesirap
 
Gör såhär:
  1. Blanda samman alla ingredienser och rör om ordentligt. Låt stå i kylskåper över natten. 
  2. Toppa gröten med hallon och lite granola på morgonen. Ät!
 
 
 
Förstår att ni säkert är ute och njuter av det fina vädret (hoppas det iallafall) men det vore megafint om ni lämnade en liten kommentar, vill så gärna veta vilka ni är.

Comment
Postat av: Sylvia

Åh overnight oats är en av mina favoriter! Ska prova att toppa med granola nästa gång! Tack för en fin och inspirerande blogg! Kram

2016-05-24 @ 07:52:19
Postat av: Veronica

Over night oats är ju så himla bra! Särskilt när man har trötta mornar. Här regnar det och blåser, men det gör inget för då är det lättare att programmera och tentaplugga.

2016-05-24 @ 08:09:59
URL: http://veronicato.blogg.se/
Postat av: Ebba

mm så gott det såg ut!! Blev sugen trots att jag PRECIS ätit upp min frulle

2016-05-24 @ 09:02:18
URL: http://ebbaoctavias.blogg.se
Postat av: Klara Amanda

Mmm, detta ska jag göra snart. Verkar jättegott! Älskar frukost som går att förbereda mvh Snoozarn

2016-05-24 @ 09:15:23
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Stina

åh vad gott det ser ut! Har följt din blogg typ hela min gymnasietid, tycker du gör så fina och mysiga inlägg!

2016-05-24 @ 10:01:20
URL: http://nouw.com/stinalarsson

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild