vårpeppigt.

 
Hej kompisar! Jag hann inte med många dagars vila mellan tentan och starten av de nya kurserna. Skrev nämligen tenta mella 14-18 i lördags, blä. Därför känner jag mig rätt sliten så jag tänkte bjuda på en lista på saker som är extra peppiga nu.
 
: Imorgon ska jag göra något megaspännande och megavuxet, berättar mer snart
: Efter det ska jag gosa med Markus
: Det är endast tre dagar skola denna veckan och den första är redan avklarad sedan har jag två veckors ledighet <3 <3
: Jag ska, på tordags, iväg och åka skidor med min pappa ett par dagar
: Det är nästan vår, en kan iallafall ha jackan uppknäppt på väg hem
 
 

Comment
Postat av: Daniella 🌙

hoppas du får två fantastiska veckor <3

2016-03-21 @ 20:30:07
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Minna

åh vilket mysigt och simpelt inlägg!
Jag är list-människa ända ut i fingerspetsarna och tycker detta är riktigt mysigt att läsa :)

2016-03-21 @ 21:47:32
URL: http://mittkokoshjarta.se
Postat av: Karin

peppen när en får lov efter tuffa veckor i skolbänken, oslagbar!

2016-03-22 @ 14:05:46
URL: http://lilyofmyvalley.blogspot.com

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild