mitt-i-veckan-lista.

 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Älskar Markus Krunegårds Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Har lyssnat på den när jag ligger krossad i sängen, gråter i kollektivtrafiken eller bara känner att jag inte kan vara så jävla perfekt hela tiden. 
 
Beroende av: Internet och pasta. 
 
Vem behöver du mest just nu: Behöver krama om M så fruktansvärt hårt. Vet inte vad det är med våren men det känns som om alla bara gör slut med varandra och det gör mig så himla ledsen.
 
Vad tror folk om dig? Vet inte. Klassen är fortfarande ganska "ny" men jag tror att folk ser mig som ganska ambitiös och ordentlig. Mvh duktig-flicka...
 
Vad får du oftast komplimanger för? Mina foton <3 och ibland min klädstil.
 
 
Brukar du skratta för dig själv? Alltid, men inte för att jag är en så hilarious person utan åt Alex &Sigges podd, tweets och gulliga djur på instagram.
 
Nästa mål i ditt liv: Klara tentan... nej men på riktigt så skulle jag vilja starta något litet projekt/ bli invald i Cffc <3 
 
Hur svarar du i mobilen: "Hallåå??" Så dumt egentligen, men jag inbillar mig att folk vet vem de ringer till.
 
Vem ringde dig senast? Papi
 
 
Antal timmar sömn inatt: För få i alla fall. Sängen var oemotståndlig i morse.
 
Din favoritfärg? Just nu är jag inne på isblått.
 
 
 
Brukar du komma i tid: Ja. Får panik på människor som är dåliga på att passa tider och deadlines. Hatar att vänta på folk också.
 
När mår du bra: När jag har något planerat för dagen. Det behöver inte vara så mycket men jag blir lätt rastlös och då mår jag dåligt.
 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått... kul, kul.
 
 
Har du läst mycket böcker? Ja det tycker jag. Det känns som att läsa böcker är lite utdöende eller så är det bara så bland de jag hänger med.
 
Favoritdryck på morgonen: Te. Dagen kommer inte igång om jag inte får te till min frulle.
 
 
 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Ganska tidigt om jag inte har något annat planerat, så vid 22 typ, är ingen kvällsmänniska.
 
Är du långsint? Jag har varit, men jag har insett att det gör mig mer skada än det/den som gjort mig illa.
 
Tror du någon har en crush på dig? Hoppas på att M fortfarande har det <3
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, eller inte för min egen del i alla fall men en vet ju aldrig.
 
foton från min pinterest
 
 
 

Comment
Postat av: whiskeysour.blogg.se

så fin lista och underbara bilder!

2016-03-02 @ 17:57:39
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Karin

Bra lista! Är det okej om jag lånar den? Sunt tänk om långsinthet. Det gör bara skadan värre och gynnar ingen i slut ändan. Kram

Svar: Kör på bara!
Sandra Leone

2016-03-02 @ 18:03:58
URL: http://magnusdotter.blogspot.com
Postat av: Victoria

Åh, ville också vara med i cffc! Men så helt plötsligt vart pluggtiden över...

2016-03-02 @ 18:04:45
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se
Postat av: ISA

du är världens mysis <3

2016-03-02 @ 20:21:00
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Amanda Jonsson

Klart M har en crush på dig fortfarande fining. Du är bra. <3

Svar: Aww tack finis <3
Sandra Leone

2016-03-03 @ 18:00:32
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: tess

hej girl!
Jag lånar din lista om det är okej? Supermysig att läsa som resten av din fina blogg. kram!

2016-03-08 @ 13:20:16
URL: http://tessb.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild