klockslag en fredag.

Här kommer några klockslag från i fredags
 
 
07.19 Kommer till ett dimmigt Järntorget.
 
 
07.19 Sitter på 6:an på vägen till skolan. Knäppte seriöst den första bilden i farten medan jag sprang till vagnen. Life as a blogger, alltså... Sedan satt jag ett par timmar i skolan och tentapluggade det sista.
 
 
11.48 Hade det plötsligt blivit sol och Markus och jag lunchade i kårrestaurangen, lyx! Plus att på fredagar bjuder de på kaka så vi tog varsin bit och satte oss i solen och pratade om ditten och datten men mest om framtiden.
 
 
13.46 flanerade jag på stan och absorberade d-vitamin. Är så vårpepp just nu!
 
 
 14.23 gick jag genom slottskogen där allt från snödroppar till krokusar kämpat sig upp ur vintermarken <3
 
 
15.36 Var jag hemma. Har verkligen letat i en halv evighet efter lite enklare guldörhängen men inte velat ha oäkta eftersom de tappar färg så fort. Så jag är glad att jag hittade dessa som iallafall är "Gold plated" för en summa som csn klarar av. Får se om de håller.
Kramar på er hoppas att ni har en fin tisdag <3

Comment
Postat av: Daniella 🌙

Göteborg är så fint om våren <3

2016-03-22 @ 18:33:06
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: ISA

vill hoppa in 11.48 känner jag. FIN VÅREN <3

2016-03-22 @ 20:06:22
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Emelie

Vilket tokfriskt inlägg..! Tycker för övrigt örhängena är hur tjusiga som helst. :)

2016-03-23 @ 11:59:01
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Jessica

Ser ut som härlig fredag! Örhängena var väldigt fina, så där enkla men eleganta!

2016-03-23 @ 12:43:00
URL: http://yiskha.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild