om sista december och första januari.

 
När jag och Markus först klev in i Karls lägenhet hade jag ingen lust att fira alls. Men efter att vi plockat ut grönkålschipsen ur ugnen, pressat oss in (fem stycken) i Karls lilla bil och åkt till Frihamnen började det kännas bättre. När vi sedan stod och tittade på GPs fyverkerier och Markus pressade sitt glittriga skägg mot mig jacka och halsduk började kvällen kännas riktigt magisk. En minut innan det riktiga tolvslaget samlades vi på Karls balkong och skålade in 2016 med prosecco och ABBAs Happy new year tre steg från maxvolym.
 
Vid halv elva första januari 2016 vaknade jag med Markus varma andetag i nacken, glitter kvar i ansiktet och avskavt nagellack på vissa fingrar.
 

Comment
Postat av: Frida

Åh åh åh åh, stockholm, glitter, abba och sängmys låter verkligen bara så himla bra. Älskar så när en inte är så pepp på livet bara för att ha livet att överraska en med pepp. Gott nytt år!

2016-01-02 @ 12:13:49
URL: http://weareallstoriesintheend.blogg.se
Postat av: Sandra

Så fint <3

2016-01-03 @ 08:46:46
URL: http://atilio.metromode.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild