första veckan av verklighet.

 
Vilken vecka hörrni. I måndags var pendeln och bussen inställd plus att ersättningsbussen körde förbi alla... Så jag fick komma in med andan i halsen till terminens första matteföreläsning. 
 
Tisdagen bjöd på vinterns värsta snökaos och jag fick ha mina högsta vinterstövlar för att ens komma ut genom dörren. Mamma var i Stockholm så jag körde in till stan i 40km/h på E20 för att ingen kollektivtrafik gick och vägen var täckt av snö och is. När jag slirat in till stan möttes jag av ett Göteborg lamslaget av snön så jag fick snällt traska från Centralen, upp för avenyn och stapla in 07.57 på Camups Johanneberg. I tid iallafall.
 
I onsdags slutade strömmen fungera på nedervåningen...
 
 
Torsdagen bjöd på något mycket bättre. Det vankades pubrunda och innan dess sushi-häng och vitt vin. Någon gång då kvällen hade börjat lida lång mötte jag Markus och vi gick hem till honom och jag kröp in så himla nära intill honom och frös inte på hela natten <3 
 
 
Nu är jag precis hemkommen från kaffe+ crêpes häng med mitt gosigaste häng. Bra avslut på en kaosig vecka. 

Comment
Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Åh, vilka fina bilder. Kram<3.

2016-01-22 @ 21:32:27
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: Malin Christin

Vakre bilder og ord. Og vakker blogg :)

2016-01-22 @ 22:31:31
URL: http://kodiakbird.squarespace.com
Postat av: Klara Amanda

Fint att veckan slutat fint! Så knäppt med trafiken de här dagarna, sånt kaos.

2016-01-23 @ 23:10:24
URL: http://klaraamandas.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild