spa-dag och helglunch.

 
I lördags hände en megafin grej. Nämligen att Julia bjöd med mig på en spa-dag på Hagabadet. Så fint, ju!
 
 
Inne fick vi ett spa-kit, mjuka badrockar och ett par tofflor och sedan fick vi hänga i basängerna, sörpla varmt ingefärsvatten och gå på yogapass. 
 
 
Efter det promenerade vi till En deli Haga och åt helglunch och pratade om livet och relationer. Sedan gick en stund på julmarkanden utanför. Är på riktigt en ny person efter den här dagen <3
 
Jag är inne på sista skolveckan så jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt, så det inte är  massor som hänger över mig julen utan att jag kan ta några dagar ledigt. 
 
Hoppas att ni får en fin vecka!
 

Comment
Postat av: sandra

Alltså åh, låter så ljuvligt!

2016-12-13 @ 09:03:32
URL: http://atilio.se
Postat av: Jeanette

Åh vad mysigt. Jag och mannen tog en spa, julbord och hotellövernattnings dygn tillsammans. Välbehövligt verkligen :)

2016-12-13 @ 09:35:15
URL: http://fruthomsen.vimedbarn.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild