nytt år.

 
Jag ska erkänna att jag känner lite blandade känslor inför 2017. Jag har en del som kommer hänga kvar från 2016, sånt som inte blivit utrett ännu, sår som måste fortsätta att plåstras om. Så det känns inte som den nystart jag hoppats på. 2016 har varit både högt och lågt minst sagt och emellanåt har jag saknat trygga punkter i tillvaron. Då har det känts så vansinnigt tungt och ibland trodde jag att jag skulle gå sönder av bördan av att vara jag. Men på något sätt klarar man sig. Man samlar ihop sina skärvor av livet och går vidare så jag tror att det är det mitt 2017 kommer handla om mest; att fortsätta vidare.
 
 
Det är klart att 2016 har fört med sig massor av bra och viktiga saker också. Jag har flyttat hemifrån och fått så himla fina relationer till mina vänner och jag känner verkligen att jag har ett gäng nu som inspirerar och peppar något så fruktansvärt. Ni vet sådär så att man kan ha svårt att somna om kvällarna för att man är så glad och inspirerad.
 
Dessutom har ju ni hängt med det här året också. Det är verkligen så kul att få läsa era kommentarer och jag märker er som kommenterar ofta och återkommer. Det uppskattas så himla mycket ska ni vet, tack.
 
Kan inte ni beräta om era nyårslöften?

Comment
Postat av: Ellen Lindberg

Jag tänker mig att inte ha några löften, utan istället utforma ett par önskningar för vad nästa år gärna får innehålla. Vet inte om det spelar någon roll egentligen, men känner att det nog blir mindre press att lyckas om jag inte klassar dem som löften. Bland annat har jag som önskning att bli frisk från min utmattning, det hade vart så himla skönt!

Hoppas du får ett fantastiskt nyår och 2017 <3

2016-12-29 @ 16:10:46
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Annie - lättlagat vegokäk

Härliga vinterbilder!
Jag har inte ännu satt mig ner och formulerat mina nyårslöften. Men mycket kommer vara kopplat till bloggen. Som att lära mig foto och bildredigering :)

2016-12-30 @ 10:27:17
URL: http://vegokak.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild