19:e december.

 
Alltså ni är bäst <3 Jag blir så himla glad när ni berättar om era planer för julen och pratar om innehållet i min blogg. Hela hösten har varit lite av en identitetskris på många sätt så jag är verkligen glad att ni hängt med här. 
 
Just nu är jag hemma hos mamma. Jag pluggar lite men promenerar och julbakar mest faktiskt eller myser framför julkalendern.
 
Kram på er och hoppas att ni har det fint. Det är seriöst bara fem dagar kvar till julafton!
 
Bilder från min pinterest

Comment
Postat av: Felicia Karlström

Såklart! :) Din blogg är ju fantastisk! Får alltid en sån härlig känsla när jag hamnar på din blogg! Keep rockin' you! Kramar!

2016-12-19 @ 20:30:27
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se
Postat av: Ellen Lindberg

<3

2016-12-19 @ 23:21:02
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild