recovering people pleaser.

 
 
Jag hade precis snörat på mig skorna när jag vänder huvudet mot fönstret och ser ett tätt ljudlöst regn strila ner. Lika bra kanske.
 
Plötsligt bara slår det mig att jag hamnat lite fel. Jag har glömt varför jag egentligen gör en massa saker; fotar, tränar, umgås. Jag har framförallt glömt för vem jag gör dem. Jag har glömt att jag ska göra saker för mig själv. 
 
Så, det kanske är svårt för er vars jobb, skola eller vardagsliv börjat men försök att idag göra dagen precis hur ni vill.
 
 

Comment
Postat av: Klara Amanda

SÅ viktigt att göra sånt som man själv mår bra av och vill göra istället för en massa grejer som "förväntas" av en. Hoppas du fått göra sånt som gör dig glad idag!

2016-08-22 @ 20:10:46
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: N

Ser gott ut!!

2016-08-22 @ 20:50:09
URL: http://nouw.com/nathalienyren

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild