nytt hemma.

 
Sedan sist har jag fått hem lite tavlor till lille lägenheten plus satt upp ett vykort ovanför skrivbordet. Det är verkligen mitt bästa budgetknepet för att få upp lite fint på väggen det och klippa ur tidningar.
 
 
Tyvärr var min vägg alldeles för hård och jag hade sönder fem betongkrokar i mitt försök att slå in dem i väggen. 
 
 
 
Lite nytt växtligt också och jag som försöker odla basilika. Tydligen går det ju inte helt åt skogen om en ska tro mamma.
 
 
Har även hunnit vara på kår-kick off där jag lyssnade på föreläsningar och var med under workshops. Är faktiskt lite pepp på att börja plugga och engagera mig i studentkåren igen nu i höst.

Comment
Postat av: N

Fina tavlor :D

2016-08-18 @ 11:29:07
URL: http://nouw.com/nathalienyren
Postat av: Lena

Åh, fint! Så snyggt skrivbord!

2016-08-18 @ 22:33:44
URL: http://lenasvanberg.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild