om att somna mitt på dagen, två caipirinhas och världen bästa kväll.

 
Lördagen förra veckan kändes som en riktigt mysdag men det var ganska fint. Det började hos Markus med frulle.
 
 
Sedan behövde jag plugga en del till en deltenta som jag skrev i fredags medan han satt vid sin dator och pysslade med sitt. Sen ville jag ha kaffe så vi tog fram kaffepressen och lägger oss på sängen och väntar på att vattnet ska koka upp...
 
 
Det slutar med att vi somnar i en timme. Så vi tänkte att vi skulle göra lite lunch istället. Det blev spenatsoppa och receptet kommer härifrån! Vi hade youghurt istället för crème fraiche och det fungerade fint.
 
 
Sen tar vi en liten prommis och hälsar på bebisbladen.
 
 
När vi är tillbaka är det dags att börja göra sig iordning på kvällen. Värt att nämna är att jag fick mitt kaffe tillslut.
 
 
M blandar varsin variant på caipirinha till oss och senare fortsätte kvällen såhär.
 
 
 

Comment
Postat av: Wilda

Åh vilken ljuvlig dag!

2016-04-24 @ 22:46:12
URL: http://reaktionista.wordpress.com

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild