tvärtstopp.

Den här veckan har bestått av nästan enbart stressiga situationer och massor av tårar på 6:ans spårvagn. Detta är verkligen den mest intensiva läsperoden hittills och när en redan spenderar åtta timmar i skolan per dag och måste lägga till ytterligare tid till skolarbete finns det inte så många spännande händelser att dela med sig av. Så jag slätar över det med en lista: 
 

hur ser din skrivbordsbild ut? 
Den ser ni ovan. Vita ballonger rör en viss punkt i mitt hjärta.
 
en bild du tar exakt nu, med photobooth!
 
Pose:ig och fredagstrött
 
det tråkigaste som hänt dig i år.
Det här är nog den mest komplicerade frågan att svara på just nu så jag låter det bara vara.
 
det bästa som hänt i år.
Jag är numera en del av Chalmers film och foto- committé (Cffc) och är megapepp över det. Plus att jag snart får nycklarna till mina egna kvardratmetrar i stan. 
 
tre senaste sms.
"Ok. Ring när du är här" av mamma
Sedan ett megalångt sms från kommunen där de skriver att de numera kommer skicka ut information via sms om aktuella störningar.
"Ole hyvä!" av mormor efter att jag tackat så mycket för en födelsedagspresent.
 
nuvarande beroende:
René Voltaires gingers chew med ingefära och mangosmak och näsdukar.
 
 
ett jobb du aldrig kan ha.
Tror inte att det finns ett jobb jag inte skulle kunna ha. Eventuellt något med trånga utrymmen men jag tror att jag skulle kunna vänja mig med det också.
 
något du inte gillar hos andra.
Folk som bokar upp mig och sedan ändrar sig i sista sekund, om det inte är något akut förstås.
 
en dålig sida med dig själv.
Jag stressar upp mig lätt. Som igår. Och då behöver jag bara få bli omkramad. Mamma ställede upp <3
 
 
en maträtt du är sugen på just nu.
Sådana cravings för zuchhinibiffar nu med tzatziki <3 <3 En kompis skickade en bild på att hon lagat dessa igår och jag kände mest att jag kunde dö av avundsjuka.
 
helgplaner?
Käka burgare och dricka vin med ett helt gäng fina personer och bara släppa skolan för några ynka timmar.
 
Ha en fin fredag fina ni

Comment
Postat av: Sandra

Åh, blev dödligt sugen på ginger chews med ingefära och mango nu ju. Hoppas verkligen att det lugnar ner sig lite nu framöver och att du får en fin helg :)

2016-04-15 @ 08:13:01
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Maria larsson

Jag skickar en cyber kram och kan intyga att biffarna var fantastiskt goda :D hoppas även du får en fin helg <3

2016-04-15 @ 14:36:01
Postat av: Klara Amanda

Alltså vissa läsperioder är så knäppt planerade att man bara blir ledsen. Kram på dig, vi ser till att helgen blir divine istället!

2016-04-15 @ 16:40:55
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Josefin

De där biffarna ser himmelska ut!

2016-04-16 @ 19:04:25
URL: http://fonstertradgarden.blogg.se
Postat av: Joré Dirgélaité

uähh för intensiva perioder! :(<3 vilken ultimat skrivbordsbild förresten?? *-* fin, ren, ljus!!!

2016-04-16 @ 20:54:16
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: whiskeysour.blogg.se

åh, förstår verkligen det där skolorosmolnet, har mer eller mindre levt i skolan i veckan och det känns som man ens knappt kommer någonvart :(

2016-04-17 @ 12:09:11
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Minna

Listmänniska som jag är, kan jag inte göra annat än att älska denna sortens inlägg!
Btw, ginger chew är gaaaalet beroende framkallande. Ingefära is my life

2016-04-17 @ 17:57:49
URL: http://mittkokoshjarta.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild