den lilla svarta.

 
Under vår första lektion i Ingenjörsmetodik fick vi en svart skissbok och en 2B-penna som vi uppmuntades att ha med oss vart än vi befann oss för att kunna spara idéer. Sedan dess har jag fyllt de första sidorna med skisser på föremål från Röhsska, kopphandtag och en uppblåsbar sackosäck som det var tänkt att en kan ha med sig på festival. Och efter att ha pluggat matte och fysik intensivt i ett år under basåret så känns det så himla skönt att känna känslan av att hålla i en penna igen.

Comment
Postat av: Beatrice

Alltså, blir så nyfiken på att se dina skisser nu! Det hade varit så kul om du ville visa!
Hade själv älskat att ha en sån kurs där man blir uppmuntrad till att ha med sig en bok att skissa i, men nu när jag inte har det så blir jag så himla glad över att det ändå finns!

2015-10-02 @ 22:37:32
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: ljr.blogg.se

men åh vad fint! och vilken peppande och inspirerande uppmaning, känns som ett så himla bra sett att hålla kvar vid tankar och föremål som annars försvinner iväg i vardagstempot, oavsett om en pluggar eller inte!

2015-10-03 @ 00:56:19
URL: http://ljr.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild