veckolistan.

Vad ser du fram emot den här veckan?
Att Markus och jag ska äta kantarellsoppa hos hans gammelfaster och att jag bokat in en lyxfrulle med en megasaknad bejb på lördag.
 
Vilken är den senaste bloggen du började läsa?
Senaste, ingen aning men jag vill verkligen rekomendera Searching for tomorrow. Älskar texterna och bilderna, de får mig att vilja flytta ut på landet och gå omkring i egenstickade vantar hela dagarna.
 
Ska du laga någon härlig mat i veckan?
Tyvärr är det mest tentaplugg som gäller så det blir matlådor hela veckan. Men efter det vill jag laga något från min pinterestmapp.
 
 
Vad åt du till frukost idag?
 
Detta! Chokladchiapudding, fikonbröd och te
 
Vilket ord ska du hålla hårt i den här veckan?
 "Sometimes it´s ok if the only thing you did today was breathe" Ett helt citat, jag vet men det känns som att det här verkligen är något jag ska tänka på.
 
Säg något som du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Efter tentan ska jag se till att få ordning på mina rutiner, samla inspiration och sätta nya mål för mig själv.
 
Vad gjorde du igårkväll?
Drack te och lyssande på jazz.
 
En bild som symboliserar denna dag!
 
Jag ska försöka njuta av de sista vackra färgerna innan november sopar undan allting.
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
 
 
Något stickat+ glasögon.
 
 

Comment
Postat av: Hanna

så himla bra citat, kram<33

2015-10-26 @ 19:15:06
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/
Postat av: bohobando | Skönhet & Livsstil

Men åh, finaste listan.

2015-10-26 @ 19:42:54
URL: http://www.bohobando.se
Postat av: Daniella 🌙

Åh <3

2015-10-26 @ 19:53:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild