meteorologisk höst.

 
Hur mår du?
Är så himla, himla trött efter den här veckan som varit en enda stor kommunikationsmiss med ingenjörsmetodiken och tentapluggsstress. Så jag är galet glad att det är fredag och att jag har mina mjukaste byxor och tröja på mig.
 
Vad har varit bäst i veckan?
Lätt onsdagen när Markus och jag firade två år. Jag snubblade in på hans 18 kvm och möttes av tusen pussar och kramar och sedan; När vill du ha middag? Och så hade han lagat vegetarisk skagenröra, pasta carbonara och crème brûlée samt korkade upp en flaska rött vin <3 
 
Vad ska du göra idag?
Inte så mycket mer än att dricka te och äta pepparkakor med ost.
 
Och på lördag?
Plugga. Så himla oinspirerande svar men det är verkligen så i tentatider. Men jag hoppas att jag ska hinna med yoga och att läsa Elle Decoration. 
 
Och på söndag?
Plugga...
 
 
Kan du ge tre tips på vad man kan göra i helgen?
: Baka något.
: Var utomhus om vädret är fint. Vi behöver all D-vitamin som finns att tillgå plus att det är terapi för själen att sparka igenom prassliga lövhögar.
: Fika med någon ny vän, saknad vän, en farfar, en mamma eller någon annan som du älskar.
 
Vad ser du fram emot?
Tentaveckans slut så att en kan komma in i sina vanliga rutiner samt att kaffekonsumtionen ska återgå till det normala.
 
Lista kapad av Klara 
 

Comment
Postat av: Klara Amanda

Men hallå eller, vad fint med sån lyx på en onsdag (extra extra fint när det stormar runt omkring en med tusen tal som ska räknas och uppgifter som ska in). Kärlek är livets bästa grej.

2015-10-23 @ 22:12:38
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Vilket mysigt inlägg! :)

2015-10-24 @ 17:07:05
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: ISA

Åh på ert tvåårsfirande <33

2015-10-25 @ 19:52:15
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild