fikalördag | dejtsöndag.

 
Det har blivit en del instagrambilder på sistone men telefonen är den enda kamera jag haft med mig på sistone, hoppas att ni gillar det också.
 
Förra lördagen bjöd mamma på fika på Brogyllen, kanske för att fira att jag äntligen bestämt mig för vilka skor jag skulle köpa (mvh den minst kapabla beslutsfattaren på planeten). På kvällen var jag medbjuden på middag för att fira att Klara fyllt 20. Vi var tolv stycken runt ett bord på Maharani och det var hur gosigt som helst. Söndagen spenderade jag nerbäddad i Markus säng innan vi tillslut tog oss upp och lagade bruch. Sedan promenerade vi genom oktober- Göteborg och kom med rosiga kinder ner till Konstmusséet där de visar Emil Nolde. I tre plan höll vi hand och han kramade mig bakifrån när jag stannande till lite extra länge vid en tavla. Alltså så kär i han där att det inte är klokt 
 
foto: instagram: sandra_leone

Comment
Postat av: Klara Amanda

Åh, tack för både fredagen och lördagen. Det var megapeppigt!

Och alltså, fy vad fint det är att få vara sådär kär <333

2015-10-16 @ 20:27:00
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Jennifer Palmblad

Ljuset på dina bilder <3 Åh, jag smälter lite här borta.

2015-10-17 @ 12:50:51
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild