studio, glöggkväll och en viktig önskelista.

 
I lördags hade jag stått upp i åtta timmar, försökt hantera fotokaoset med nyutexaminerade ingenjörer och inte hunnit äta ordentligt. Så när vi riggade ner studion vid sju på kvällen var vi vrålhungriga och fick veta att våra baugetter var borttappade (suck) så vi gick och köpte sushi istället. Efter det skulle vi på glöggkväll med hemgjord glögg och skumtomtar i överflöd samt beerpong klockan mitt i natten. 
 
På söndagsmorgonen tog jag ordentlig sovmorgon och sedan tände jag och mamma det första ljuset vid frukostbordet. Jag vill också passa på att uppmärksamma Göteborgs viktigaste önskelista som är ett arbete som Räddningsmissionen gör för att hjälpa utsatta. Kika jättegärna på den <3
 
 

Comment
Postat av: ISA

åh, glöggkväll. Så mysigt låter det :)

2015-11-30 @ 19:45:57
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: anna

åh vad mysigt med glögg och adventsmys!

2015-12-01 @ 08:51:46
URL: http://whiskeysour.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild