pasta och vitt vin.

Hej på er! Det är jättekul att se att så många kikar in här varje dag trots en sporadisk uppdatering. Lämna jätte-, jättegärna en kommentar eller två så jag får veta vad ni tycker om innehållet här.
 
 
Igår var det lördag och jag och Markus var ute på en minishoppingrunda för att mina favoritbyxor gått sönder </3 sedan skulle vi fika vilket är ca omöjligt i Göteborg en lördag klockan två. Tillslut så var det några vänliga själar som vinkade oss till deras bord när de skulle gå. Så himla fint, om ni läser detta; Ni äger <3. Efter ett tag kom Julia också, som skrivit Cambridge-prov hela morgonen. 
 
 
Efter ett tag tog vi 6:an över bron för att träffa Karl och hans toyota från 93 vid Coop. 
 
 
Sedan spenderade vi resten av lördagen med att dricka vin och äta pasta med tomatsås och vara världens bästa gäng. Samtidigt går det inte att blunda för allt hat som finns i världen. Jag tänker på det som hände i Paris och känner hur hjärtat bara går sönder för alla människor som är drabbade.
 
Idag ska jag mest få ordning på allt inför skolan imorgon. Vi börjar med en photoshopkurs på tisdag; alltså peppen på det!

Comment
Postat av: Beatrice

Jag tänker att det inte gör så mycket att det är sporadiskt här inne, för det är alltid så fins bilder och så vacker text. Hellre kvalitét än kvantitet! Det är ju trots allt ändå så att skolan tar tid, socialt umgänge tar tid, och ja, allt annat också. Och Photoshop-kurs är något jag känner mig otroligt avundsjuk på!!

2015-11-15 @ 12:24:26
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag håller med Bea över. Ta den tid, de inlägg du skriver blir välskrivna, och det är jättefint att läsa :)

2015-11-15 @ 12:44:43
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Sandra

Ja, att få en plats en lördag i Göteborg den tiden är verkligen lögn. Men så fint att de gjorde plats för er :) Tycker så mycket om att titta in här och håller med Emelie och Bea här ovan!

2015-11-17 @ 08:59:27
URL: http://atilio.metromode.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild