lista.

Bäst i veckan hittills
Att jag har saker under kontroll för första gången sedan november började.
 
Sämst i veckan hittills
Så. Himla. Mycket. Regn.
 
 
Det klär jag mig i
Stora halsdukar och kappan jag ärvt av mamma.
 
Till helgen ser jag framemot
Jag ska fota en examenscermoni hela lördagen (pepp!) och sen är det glöggkväll. Plus att på söndag är det första advent och jag ska jag ha gosfika med Julia <3
 
I lurarna hör jag
Min spellista med jul och vintermusik.
 
 
Det dricker jag
Massor av kaffe från Bulten.
 
Och mest av allt önskar jag detta
Att alla ska få en stor varm kram och en lussekatt med saffran, för det behövs faktsikt lite extra kärlek i den här världen.
 
foto: Instagram; @sandra_leone

Comment
Postat av: Klara

Hallå, ditt insta-feed är divine! <3 Vi får göra det bästa vi kan av det här himla regnet och tända ljus och dricka hur mycket kaffe som helst! Fy för blöta skor och kalla föreläsningssalar!

2015-11-25 @ 20:28:40
URL: http://klaraamandas.blogg.se
Postat av: Anonym

så gosigt! tycker ändå regnet adderar någon sorts myskänsla. även om den såklart skulle va större om det var snöflingor och inte regndroppar som föll...

2015-11-28 @ 16:17:48

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild