frosted cranberry.

 
Idag var det hela elva grader minus när jag steg upp i morse för att huttrande ta mig till ännu en skoldag; åtta till sju. Så jag är glad att jag, i lördags, unnande mig en handkräm för att kunna smörja in mina frostbitna händer. Tycker så mycket om den för den gör händerna gosigt mjuka och doftar tranbär.
 
Även om det är fruktansvärt att stå och frysa och känna hur det sticker i näsborrarna när en andas in vinterluften är jag ändå glad att det har blivit kallt. För det känns som om min hjärna preseterar bättre i minusgrader och som om mina tankar är klarare. 
Godnatt
 

Comment
Postat av: Felicia Karlström

Åh här var det -10 grader också, burrr säger jag!

2015-11-24 @ 18:58:36
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Åh, luktar den där gott alltså? Har inte vågat gå in där och testa den än, hehe. Saknar minusgraderna nu efter att de försvann i början av veckan... Kanske kommer de tillbaka snart!? Trodde inte att jag gillade snö, men det var mysigt förra helgen....

2015-11-28 @ 01:51:52
URL: http://herbariumet.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild