barfota fötter om vårkvällarna.

 
Jag har intensivpluggat i nästan tre veckor nu så att jag varje kväll knappt orkar hålla ögonen uppe när jag stapplar in genom ytterdörren. Men igår kväll smög jag ut med barfota fötter för att fotografera rhododendronbuskarna och ta några välbehövliga andetag. Alltså när hann det bli så grönt!? Idag har allt börjat på nytt och vi har suttit med papper och böcker utpridda över två hela bord och sedan vallfärdat till pressbyrån för att köpa studentkaffe för en tio.
Kan ni inte berätta något fint för mig?

Comment
Postat av: Maria Ekblad

Åh så fint.

2015-05-20 @ 22:30:04
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: Jennifer

Ikväll kommer min pojkvän hem igen. Han har varit på GMU och inte varit hemma på tjugo dagar. Så på fredagen får jag äntligen krama om honom igen och lukta han i nacken.

2015-05-20 @ 22:41:16
URL: http://jenniferjohansson.forme.se
Postat av: Linnéa

Idag tog jag ett fint foto på en nyckelpiga i min mammas rosenbuskar och när jag sa att jag hade hittat en nyckelpiga sa hon "åh, flera stycken?" med entusiasm i rösten "ifall du hittar fler, placera alla där, de tar bort bladlössen!"
Det gjorde mig glad och även att jag tog upp kameran igen, även om det kanske bara var för det ögonblicket.

Sen måste jag även tillägga. Du har faktiskt passerat mina tankar på sistone. Jag har följt dig länge och har alltid gillat din blogg och det du skriver och visar. Så jag vet inte, kanske är konstigt att säga.. men det hade bara varit kul att lära känna dig :) (har kommenterat hos dig innan men då från min gamla blogg rosensmile.blogg.se så jag är väl kanske inte heller en helt främling)

Hoppas allt går bra med pluggandet och att du emellanåt hinner njuta av det gröna!!

Svar: Men åh vilken jättefin och värmande kommentar! Vad roligt att du hängt med ett tag.Hoppas att du också får massor av tid att njuta av sol och gröna blad i sommar.
Sandra Leone

2015-05-21 @ 00:55:54
URL: http://ljr.blogg.se
Postat av: ISA

lät så fint att gå ut barfota tycker jag.. <3
Något fint som hänt i mitt liv är att jag skrivit kontrakt på ett jobb som jag tror kommer bli superbra!

2015-05-21 @ 15:24:32
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Karin

Jag känner igen mig allt för väl i intensivpluggandet.. men vad gör man inte för bra betyg...

Ikväll far jag till stockholm och träffar min pappas gamla gymnasievän. De är från Libyen, så vi blir bjudna på libanesisk middag när vi kommer fram! Även om jag inte träffat hans vän så många gånger känns det fint att komma ifrån hemmet ett tag. Byta miljö är så praktiskt när man känner att vardagen blir för tung.

Jag måste tillägga att jag just fann din blogg, och jag blev som kär i den direkt. Ditt sätt att formulera dig är så bra. Du ska se att allt löser sig med tiden, kram.

2015-05-22 @ 10:17:22
URL: http://locknerkarin.blogspot.se
Postat av: Ebba Molin

åh så vackert. det som får min mage att pirra lite extra nu är resan jag bokade till indien i vinter. trots att jag egentligen inte vet var jag kommer befinna mig då. men det är det som känns så himla fint, att inte alls veta.

2015-05-22 @ 10:33:57
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Klara Amanda

Åh, bra jobbat, du är grym!

2015-05-23 @ 09:12:11
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: daniela

så fina bilder!


Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild