frågestund- svar del 3

Vilka ar dina favoritplagg ur garderoben?

Min puderrosa stickade dröm från monki är en verklig favorit. Bara att dra över huvudet och sedan ge sig iväg och rocka dagen eller ligga hemma med te med en bok. Jag har också en randig tröja fyndad på myrorna förra året som är bäst till det mesta. 

 
1, 2
 

Åh, jag tycker så mycket om att veta svaret på små triviala frågor som verkar obetydliga men på något sätt ändå är en så viktig del av en person. Så, hur ser din ideala morgon ut?

 

 Åh vilken underbar fråga! Den börjar med morgonljus och pojkvänspussar och att få ha den där känslan av varma lakan och att jag inte behöver skynda iväg någonstans. Sedan följer långfrukost (helst i pyjamas) med gröt och massor av god topping som mandel/honung/torkad frukt. Att få läsa olika artiklar i GP för varandra är också en så himla gosig morgongrej. 

 

1, 2

 

Brukar du läsa om böcker?

Ja, det händer. Jag tycker att Flora har helt makalösa recensioner och spännande perspektiv.

 

Vilken stjärnbild tycker du mest om? 

 

Jag vet inte så mycket om stjärnbilder och kan inte så många heller men jag älskar stjärnklara nätter och att tänka på att den ena kan befinna sig miljarder kilometer ifrån den andra fastän jag tycker att de ligger alldeles bredvid varandra. 

 

 


Comment
Postat av: ISA

din dröm-morgon <33

2015-04-02 @ 22:15:43
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild