3 x juni.

Tyckte att Amanda hade gjort en så fin grej när hon klippt ihop tre år av juni så jag tänkte att vi skulle kika tillbaka lite i mitt arkiv också:
 
2012
 
 
Sandra  17 år var även då frukostfantast.
 
 
Här firar jag mitt första sommarlov från gymnasiet med en liten spontandans. Minns att jag var så himla förvirrad i min klädstil under den här tiden. Jag ville liksom inte sticka ut för mycket i skolan så sommaren var en sån befrielse då det inte spelade någon roll vad jag klädde mig i.
 
 
Och jag hade väl precis upptäckt alla effekter i Photoshop...
 
2013
 
 
Efter en månads bloggpaus hade jag massa att skriva om i juni 2013 så det kändes som om det bara vällde ut tankar här då.
 
 
Mina sommardagar spenderade jag iklädd den här puderrosa drömmen och åt dyr frukt från ica i sängen.
 
 
Jag tror inte att jag någonsin haft en så bra boksommar som den 2013. Jag läste blandannat Bonjour Tristesse, Breakfast at Tiffany´s och Vi är inte såna som i slutet får varann.
 
2014
 
 
Studenten för fasen! Fy har aldrig varit så fullkomligt euforisk, ansvarslös och befriad som den här dagen. På fredag är det min pojkväns syster som står på tur och jag är så peppad bara för att jag vet hur tokglada de kommer känna sig plus att det verkar som om det inte ska regna (tack Gbg <3)
 
 
Jag hängde en del i palmhuset under juni 2014, för det är verkligen en av de bästa platserna på sommaren.
 
 
Och jag spenderade många kvällar med detta rufset bredvid mig. 
 
Det var det! Ta hand om er.
 

Comment
Postat av: ISA

vad kul att kika tillbaka sådär, du tar ju alltid så fina bilder :)

2015-06-03 @ 11:58:16
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Ebba Molin

så himla fina bilder!

2015-06-03 @ 12:46:11
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Daisy

underbart inlägg ju

2015-06-03 @ 18:44:13
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/
Postat av: Isabelle Johansson

Vad duktig du är på och fota :D Ha en fin dag!

2015-06-04 @ 11:38:05
URL: http://johanssonisabelles.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild