vad som händer just nu.

Hej på er mina fina. Jag tycker att ni kastats omkring i återblickar en del här i bloggen så nu kommer ett inlägg i realtid. 
 
 
Idag börjar jag min dag i stickad tröja och väldigt otvättat hår eftersom jag igår kväll kom hem från mina morbröders (egentligen min morbror och hans man) megaidylliska torp. Där har jag hjälpt till att ta ner en häck och bastat, badat och ätit grillad korv mitt i natten.
 
 
Idag äter jag detta till frukost och helt ärligt kan inte sättet jag konsumerar nektariner vara nyttigt men alltså de är ju så himla goda! 

Comment
Postat av: M

Din blogg är så himla mysig och du är så fin!
Jag har en liten fråga (är osäker på om jag ställt den tidigare, tror inte jag fått något svar hur som..?) och det jag undrar är hur du gjorde din gröt som jag har för mig du kallade black&white? Hälften mannagryn och hälften havregryn? Hade varit supersnällt om du delade med dig steg för steg.

Puss på dig!

2015-07-29 @ 10:42:03
Postat av: Klara Amanda

Skoja inte om nektarinerna, så söta och goda att det inte finns. Mmm.

2015-07-30 @ 14:52:11
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: idaalsterhed.blogg.se

pukka téer är såå goda!!

2015-07-31 @ 21:16:26
URL: http://idaalsterhed.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild