söndagsdejt.

 
I söndags var det dejtsöndag. Jag var extra glad för jag har verkligen längtat efter en heldag för bara han och jag plus att det är så fint att få göra något festligt en helt vanlig söndag. Vi åkte vi till stadsmuséet där en kunde se en pytteliten modell av Gbg och massor om medeltiden och 1700-talskläder.
 
 
 Sedan kurrade det i magen och vi åt varsin smörgås och delade på en toscakaka på Brogyllen. Detta är nog mitt bästa café numera.
 
 
När vi laddat upp promenerade vi till Röhsska där de hade en utställning om Kraftwerk och Ung svensk form. Så himla bra båda två. Se dem om ni har möjlighet.
 
 
Vid ca klockan halv tre promenerade vi hem till honom och klädde oss flott. 
 
 
När vi var klara med det begav vi oss mot skanstorget och fjantade oss i Hagaparken, pussades under en stor bok när det började regna och sedan åt vi indiskt och jag kan inte säga mycket mer än HERREGUD vad gott det var!!!
 

Comment
Postat av: ISA

jag tror det är SÅ SÅ viktigt att ha sånna där små dejter då och då även när en varit ett par ett tag. Det ska jag ha med min framtida (om jag någonsin hittar en :p) man. Ser supermys ut <3

2015-07-03 @ 22:37:26
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Mirre

Man behöver dejta också och få känna sig speciell, så bra där, behöver vi med känns det som lite fokus på oss

2015-07-03 @ 22:54:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Ebba

Åh indiska kryddor är livet...

2015-07-04 @ 09:39:25
URL: http://elephantroom.blogg.se
Postat av: nollfemelva.blo.gg

Så mysigt!

2015-07-05 @ 21:16:19
URL: http://nollfemelva.blo.gg/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild