fem-listan

Hittade denna lista hos Elsa för ett tag sedan
 
5 saker jag brukar säga
- Vem/Vad är ens...
- ... Chalmers... 
- Mys!
- Har du tänkt på...
- Mmm, mycket bra
 
5 saker jag brukar tänka
- Undrar om hon/han upplever det så?
- Varför är tåget sent nu då?
- Va? Är tåget i tid?
- Matlåda är så himla oglamoröst...
- Ja, jag kan unna mig kaffe. Jag har ju trots allt matlåda varje dag. 
 
 
5 saker jag brukar drömma om
- Att jag försöker lösa skoluppgifter
-Tentor
-Träd som rycker upp sina rötter och promenerar iväg
- Att jag och min pojkvän hamnar i en sjukt awkward situation.
-Att jag byter mellan olika "karaktärer" i drömmarna. 
  
5 saker väldigt få personer vet om mig
- Jag kan göra nästan lika fula miner som min kusin, alltså fula på riktigt.
- Jag gillar inte nutella. Så då var det sagt. I'm sorry, men så är det.
- Om jag pratar med någon ny är jag alltid rädd att jag ska sluta komma på saker att säga
- Jag älskar att scrolla igenom min instagram för att återuppleva alla bra minnen.
- Jag vet aldrig hur jag ska hantera att få presenter/komplimanger/blommor.
 
 
5 saker jag älskar att göra
-Ha ost-och vinkvällar
-Peppa innan en utekväll
-Laga mat med bra människor
- Krama någon jag saknat
-Öppna brev
 
5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
- Bli klar med basåret och börja på något nytt.
- Attackkramas med min bästa vän igen
- London 
- Kunna säga att jag lärt mig något nytt om mig själv.
- Påbörja ett projekt
 
5 saker jag beställer utomlands
- Något typiskt för landet/staden
-Pasta
-Veganskt/ vegetariskt
-Kaffe
-Fika
 
5 saker jag saknar i min garderob
-Riktiga vårskor
-En vardags/mys-klänning
-Strumpor. Tror att jag är den främsta strumpmarodören på västkusten
-Kostymbyxor
-Ett magiskt plagg som sitter megabra och bekvämt oavsätt sinnesstämning
 
 
5 saker som doftar underbart
-Pojkvänströjor
-Morgnar
- Nybakta mormorbullar
- Havet
-Nyklippt gräs
 
5 saker jag vill bli bättre på
-Vara snäll mot mig själv
- Våga mer
-Säga ifrån
- Att fotografera
-Att teckna
 
5 saker jag skrattar åt
-Minigrisklipp på youtube
-Länkar min BFF skickar
-Läsa gamla nostalgiska brev med barnhandstil
-Mina vänner
-Mig själv 
 
5 saker som gör mig till mig
- Att mina känslor sitter på utsidan
- Jag gråter, mycket. 
- Jag ger mig nästan aldrig
- Jag har tålamod
- Jag vågar försöka
 

Comment
Postat av: Ellen Lindberg

Älskar denna lista, så bra!! Och blomningen <3

2015-02-04 @ 20:30:16
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: ISA

haha alltså den som kom på denna lista. LOVE!

2015-02-05 @ 00:43:38
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: Emelie - Lever drömmen i Paris!

Åh, jag älskar den här listan. Så fint att få lära sig lite mer om dig. Och jag är precis som du med att mina känslor sitter på utsidan. Helt genomskinlig - går aldrig att dölja eller förtränga en känsla jag har. Allt måste bara ut.

Och lite kuriosa: Vad är det som du föredrar med just din egen humor? :))

2015-02-05 @ 15:01:58
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Hedvig

åh så bra lista!! och älskar bilden från carnaby street!

2015-02-05 @ 16:08:53
URL: http://hedvighedvig.devote.se
Postat av: frida

haha alltså va "... chalmers ..."

2015-02-10 @ 16:19:02
URL: http://dansariapril.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild