26 december.

 
Hej fina ni! Julhelgen har verkligen varit som mjuk lussekattsdeg för själen. Jag har promenerat i snön med julmusik i öronen och andats in minusgraderna, det var seröst det bästa på länge <3 Plus att det var både snö och solsken på julafton <3 <3 Annars så har jag läst prassliga magasin och druckit kaffe i tre timmar med fina släktingar. Känner att jag ätit mycket salt mat de här dagarna för jag dricker ca tre liter vatten varje dag, men det är väl så det ska vara.
 
Hoppas att ni hade det fint!
 
 

Comment
Postat av: jore

alltså andra bilden? *-* sån perfekt vinteridyll att mina ögon typ ploppar ut! låter som om din jul är genomtrevlig.

2015-12-26 @ 15:26:01
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: Ebba

åh vilka mysbilder. jag längtar som bara den efter att snön ska leta sig hit till där jag bor! kram.

2015-12-26 @ 23:50:55
URL: http://moonandsun.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild