what lives in sunshine.

 
"när jag skriver detta är det tre dagar tills du kommer hem. Men det har nog inte sjunkit in i mig ännu. Det kommer bli som för ett år sedan menande att vi kommer kunna ses typ närsomhelst, gå på bio, fika, dricka te, se LOTR och ligga på din säng och prata och fnittra som sjuttonåringar. Det kommer bli precis som förr men så himla annourlunda och sanningen att säga så är jag lite rädd för det men samtidigt så tror jag att det kommer bli fantastiskt för det är ju trots allt dig och mig det handlar om.
Kramar Sandra"

Comment
Postat av: nollfemelva.blo.gg

BOKEH ON FLEEK! Väldigt fina bilder :)

2015-08-07 @ 10:26:14
URL: http://nollfemelva.blo.gg/
Postat av: johanna

åh det är precis den där känslan om att saker kommer vara annorlunda som får mig att inte våga ta upp kontakten med gamla vänner. så himla läskigt!

2015-08-07 @ 23:15:11
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Men åh vilka fina bilder!

2015-08-09 @ 19:45:48
URL: http://www.mariaekblad.se/blogg

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild