laundry service.

 
Jag tvättade och hängde saker på tork i vinden.
Jag kokade te och läste några kapitel ur boken med nötta kanter.
Jag åkte till stan och åt sushi med en vän i fyra timmar. 
Jag grät när jag satt på tåget hem själv. Det blev sexton minuter sent.
Jag hade orden nära när vi låg bredvid varandra under mitt blommiga täcke.
Jag hade dem i lungorna, i halsen, på tungan.
Jag sa orden.
Jag sa hur allt var.
 
... han sa att ingen är konstant lycklig. Inte ens fast man vet att det finns någon som älskar en hela tiden och det är inte otacksamt. Det är bara så livet är. 

Comment
Postat av: Jenny

Så fint och så sant!

2014-05-16 @ 10:04:40
Postat av: Emelie

svårt att acceptera, men fullständigt sant.

2014-05-16 @ 13:02:12
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Amanda

Jag vet inte vilka ord han fick höra,men jag känner igen mig, och känner kanske precis så som du

2014-05-18 @ 15:33:22
Postat av: erika

Så vacker så vackert och alldeles sant.

2014-05-19 @ 12:10:47
URL: http://uppblandmolnen.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild