nu, nu, nu.

jag heter Sandra Leone Elisabeth.
jag är för tillfället jätteförvirrad.
jag är bra på att få saker gjorda när jag väl börjat.
jag tycker inte om att tappa kontrollen
jag är dålig på att ta tag i jobbiga saker.
jag läser Äta djur av Jonathan Safran Foer.
jag gillar när man kan gå omkring med jackan uppknäppt utan att frysa det minsta.
 
 
jag sjunger på olika accenter när jag kan.
jag älskar att vakna av mig själv en med mjuka armar om kroppen, känna andetag i nacken och inte behöva stressa någonstans.
jag är inte speciellt bra på att skapa något enligt instrutioner.
jag föredrar att åka spårvagn framför buss.
jag tycker om pussar i nacken.
jag är beroende av ljuset. Har inte förstått det förrän nu.
 
 
 
jag har på mig stickad tröja och blyerts på fingrarna.
jag dricker kaffe med dubbelskummad mjölk eftersom mjölkskummaren börjat skumma så dåligt.
jag lyssnar på Håkans Det kommer aldrig va över för mig.
jag blir arg på samhällets skeva ideal.
jag är rädd för att det liksom inte ska bli något av mig.
jag önskar att jag kunde fylla 18 igen, bara för det helt fantastiska känslan.
jag är pinsamt dålig på att förstå ironi!
jag är uppväxt lite här och där har mest rest omkring mellan Stockholm, Holland och Göteborg samt spenderat alla mina somrar i Jakobstad och Helsingfors.
 
Listan funnen här

Comment
Postat av: Vicky

äta djur. alltså herregud. har varit veg i nio år (och trodde jag visste "allt" om köttindustrin) men när jag läste den bröt jag typ ihop, storgrät på en buss till exempel.

2014-03-12 @ 18:45:19
URL: http://vickys.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild