här och nu.

 
Längtar efter: att inte behöva stiga upp klockan 06.00 varje morgon utan kunna slumra hela morgonen omlindad av trygga armar.
 
Är ledsen för: att dethär med framtiden är svårt och att det kanske ska regna på midsommar.
 
Är glad över: att jag, trots att framtiden är läskig, kan ta mig vart jag vill. Och att solen lyser från klockan tre på morgonen till tio på kvällen.
 
Äter jag helst: något jag packat ner till lunch dagen innan.
 
Är det finaste jag vet: vakna morgonrufsig med gårdagens smink under ögonen och med ett rött handmärke på kinden för att jag sover så konstigt, och få höra att man är vacker.
 
Läser jag: Allt det där jag sa till dig var sant och gamla metrotidningar som folk lämnat i lunchrummet.
 
Är galet stressad över: INGENTING!!! <3
 
Lyssnar jag helst på: Håkan, och vill stå på Ullevi och dansa igen.
 
Drömmer jag om: att få göra den här sommaren till den allra bästa.
 
Blir jag nostalgisk av: när jag hör ett gäng mopeder bryta tysnaden i sommarkvällen.
 
 
 

Comment
Postat av: Bonnie

Var jobbar du?

Svar: Jobbar som vaktmästare över sommaren.
Sandra Leone

2014-06-19 @ 17:28:13
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Alicia

Och så regnade det på midsommar, attans!

2014-06-23 @ 19:59:18
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Sofie - catfightback

Lånar listan, hoppas det är ok :)

Svar: Ja absolut!
Sandra Leone

2014-06-25 @ 10:16:02
URL: http://obscurepastels.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild