till ett hem.

[Källor här och här(!)]
 
Eget pyssel
Bokhyllor längs nästan alla väggar med böcker som ligger nära hjärtat och fotoalbum
Det ska ligga så nära att sconesen fortfarande är varma när man spontanbesöker vänner
Ett fönster att sitta i
En fransk balkong och smarta förvaringar
Fondvägg med en tapet som det går att finna nya mönster i varje dag
Jag vill handla så mycket vegetariskt och ekologiskt som det går
Det ska ligga i Göteborg för jag vill inte fly mer
Någon gång kunna köpa nybakat bröd från ett bageri till frukost
Jag ska köpa vita muggar och måla olika mönster på dem

Comment
Postat av: Johanna

Åh jag drömmer så mycket om att flytta hemifrån jag med. Ser så mycket fram emot att få uttrycka mig genom de små detaljerna, bara som vilken mat som ska serveras. Eller vilken musik som ska spelas medan den lagas. Och så inredningen (SÅKLART).
Den här listan, och bilderna, var iallafall himla inspirerande. Och visst är bilden nere till höger från hejregina?
Ha en underbar helg, kram! <3

2014-01-25 @ 16:45:05
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: Ebba Molin

åhhhh, galet fint! älskar den första söta tapeten...

2014-01-25 @ 23:10:50
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild