M.

 
Igår var en så himla bra dag. Den bästa måndagen jag haft ungefär. Jag och pojken vaknade tätt tillsammans och innan vi skiljes åt tog han med mig till deras sektionslokal så att jag skulle få se hur de julpyntat och slagit in takplattorna i julpapper så att det såg ut som om det satt julklappar i taket.
 
Efter våra varsina skoldagar möttes vi upp på centralen för att åka hem till mig. Pendeltåget var sent men han gick och hämtade kaffe till mig och värmde mina iskalla händer. Tillslut kom tåget.
 
Hemma så gjorde vi improviserad kikärtswok och jag packade en oglamorös matlåda. Sedan hämtade vi alla filtar som fanns och kurade ihop oss framför Love Actually. Det är min absolut bästa julfilm. I mitten av filmen ungefär kokade vi glögg och åt pepparkakor. Kommer leva på den här dagen länge.

Comment
Postat av: Anonym

Alltså Love Actually. Vill citera allt. Och, så fin kväll!!

2014-12-10 @ 00:18:58

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild