brev till kroppen.

 
Jag är ute och går. Frosten får mina steg att krasa. Plötsligt fösvinner marken under mina fötter och hela vänstra sidan av kroppen rasar ner mot den kala frusna stenen och luften går ur mig. Jag sätter mig upp och hela kroppen skälver, andningen är tung och jag undrar vilken del av mig som har gått sönder. Efter ett tag slutar ryggen värka och jag andas som vanligt och det enda som forfarande känns är en molande värk i vänstra armbågen. Som en änkestöt ungefär. Det är så svårt för mig att komma överens med min kropp, speciellt under juletid. När mat är så centralt men min kropp är så himla stark ändå. Den klarar fall i första frosten, stega över knotiga grenar och att gå långa sträckor. Så jag tänker att den faktiskt har förtjänat lite julvila den med. 
 
 
 

Comment
Postat av: Daniella 🌙

dina bilder ar fantastiska

2014-12-21 @ 17:28:24
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: ISA

Kroppen är allt himla bra den! ta hand om dig! kram

2014-12-21 @ 21:48:38
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: minea

alltså e nykär varje gång jag besöker din blogg pga dina bilder e så sjukt obeskrivligt fantastiska

2014-12-22 @ 21:21:49
URL: http://skymningsland.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild