veckolista.

hur såg du ut för ett år sedan?

såhär ungefär, dagen efter min 18-årsdag
 
vilket är ditt mest använda ord den här veckan?
"Kalas!"
 
har du någon fobi?
att jag ska tappa all min kreativitet och kämparglöd.
 
vad är det godaste du ätit  hittills i veckan?
jag fick memma igår! ♥
 
vad är det finaste någon har sagt till dig i veckan?
 "Jag har aldrig träffat någon som är som du" tyckte jag var fint.
 
när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
i måndags när jag tog tag i en bunt jobbiga saker.
 
vad tror du kommer bli det roligaste i helgen?
jag får träffa pappa efter cirka två månader.
 
vilken är din pepplåt för tillfället?
spelade precis Kom igen Lena med Håkan och allt kändes som sommar och spring i benen.
 
vad har du sysselsatt dig med när du haft dötid under veckan?
legat på sängen och viftat på fötterna eller tagit en selfie
  
vad har varit mest förvirrande den senaste tiden?
att tänka på framtiden
 
hur ser din senaste web-cam bild ut?
hej!
 
har veckan varit bra än så länge?
ja, påsklovet har varit ett myspaket med kaffe på min framska balkong, d-vitaminpromenader, körsbärsblommor vid Järntorget, sconesfika, analoga bilder, välbehövligt prat med så kloka människor, pussar, bubbelbad och hålla handen på väg till spårvagnen.
 

Comment

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild