läslista.

 
Heja ert grymma engagemang för detta inlägg. Här kommer eran lista:
 
Divergent - Veronica Roth 
Himlen börjar här - Jandy Nelson 
Efter mörkrets inbrott - Haruki Murakami 
Det är så logiskt att alla fattar utom du -Lisa bjärbo 
Vi är inte sådana som i slutet får varandra- Katarina Sandberg
Alla muminböcker
Extremt högt och otroligt nära- Jonathan Safran Foer
Wallflower- Stephen Chbosky
Förr eller senare exploderar jag- John Green
Det handlar om dig- Sandra Beijer
Alltings början- Karolina Ramqvist
Boktjuven- Markus Zusak
Vindens skugga- Carlos Ruiz Rafón
Drömfakulteten-  Sara Stridsberg
Alla böcker av Emma Hamberg!
Allt av Maria Lang
Harry Potter-serien- J.K. Rowling
Emma- Jane Austen
Torka aldrig tårar utan handskar- Jonas Gardell
Alkemisten- Paolo Coelho
En himmel för Elliott- Katarina Danielsson 
En liten hattaffär på hörnet"- Marita Conlon-McKenna 
Sen tar vi berlin- Moa-Lina Corall
En liten kärlekssång- Michelle Magorian
Eleanor & Park- Rainbow Rowell
Sjutton- Per Nilsson
Himmelsdalen- Marie Hermanson
Tell the Wolves I´m Home- Carol Rifka Brunt
Clockwork orange -  Anthony Burgess
Kapitulera omedelbart eller dö- Sanne Näsling
Allt jag säger är sant- Lisa Bjärbo
Landet Innanför-serie- Maud Mangolds med böcker som Glaspärleresan och Kristallballonge
Brian Jaques serie med böckerna om Mossblomma och Redwall
Min Dotter Amy- Mitch Winehouse
Om du var jag- Jessica Schiefauer
Här ligger jag och blöder- Jenny Jägerfeld
Skuggan över stenbänken- Maria Gripe

Comment

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild