spektrum.

 
Jo… Vad associerar du vissa färger med? Bara din första tanke när du inom dig ser färgen typ grön/rosa/röd/svart? Vilka känslor kopplar du till varje färg, och varför? Vore jätteintressant att höra. (oj vilken fråga, haha). Vilken spännande fråga och himla bra för att jag verkligen älskar färg.
 
När jag hör grönt tänker jag på en äng en tidig morgon och det ligger ett litet dis av dimma över.

 

Rosa tänker jag på min stickade favorit och när mormor gjorde klappgröt till mig och min kusin när vi var små

 

Röd som mitt YSL-läppstift eller kinderna efter en höstpromenad

 

Svart då tänker jag att så kan man känna sig ibland, inombords.

 

Woho grattis! bästa artist och band? Håkan som i Hellström, Lars som i Winnerbäck och makalösa Mumford & Sons

 

Bästa klädaffären? Det finns en second hand –affär på andra lång som har mitt hjärta i ett järngrepp men Cos, Urban Outfitters och Beyond Retro är himla trevliga de med.

 

 
 

Vart handlar du mest kläder? Oj vad svårt. Det finns en hel del plagg med Monki-etikett på men också en hel del Beyond Retro-fynd.

 

Favoritsötsak? Naturgodis och choklad. Det finns också ett café här i staden som gör den godaste mocca-latten. Med den behöver man inget annat.

 

Vad är det bästa du vet att göra en ledig dag? En spontant ledig dag unnar jag mig en extra lång frukost och kanske lite sällskap på det. Sedan åker jag gärna in till stan och vandrar på en gatan som känns lite extra.

 

 

Comment
Postat av: Marie

Ohh bra artister du nämner minsann <3

2013-09-19 @ 22:26:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

underbar lista & svar.

2013-09-21 @ 10:59:45
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild