I love you even when I´m not drunk.

Jag vet ingenting om dig! Förutom att du driver en väldigt fin blogg. Kan du inte berätta något? Vad gör du om dagarna... Vilken är din favoritfilm... Berätta!

Åh hej på dig, tack så mycket! Om dagarna gör jag väl som de flesta andra treor. Pluggar en del, fantiserar om framtiden och oroar mig en del för vart jag ska ta vägen. Men jag brukar också sparka på tidiga höstlöv, unna mig fika eller bara dricka en kopp te och klappa en varm kattmage.

 

Då det kommer till favoritfilmer älskar jag ”Stolthet och fördom”, jag sjöng högt och falskt på gatorna i Göteborg med min bästa vän efter att ha sett ”Känn ingen sorg” och grät en skvätt till 500 days of Summer och har lyssnat på jazz sedan jag såg The Great Gatsby och Monica Z.

 

 

Var får du din inspo ifrån? Min WeHeartIt- sida är guld för då kan jag spara allt. Andra saker som startar inspirationsflödet är sena kvällar och mina vänner.

 

Vad gör dig glad? När saker reder upp sig, att få dansa med fötterna i himlen och trilla in i någons famn.

 

Vad gör dig arg? När folk ibland är så äckligt förbannat falska. 

 

Vad gör du för att pigga upp dig själv under deppiga dagar? Jag stänger av tv:n, sätter på musik, tar ett par danssteg, släpper ut/ sätter upp håret och tar på mig något bekvämt. Sedan funderar jag på vad det är jag helst skulle vilja göra i hela värden just nu.

 

 

 

Varför bloggar du? Gud vilken smart fråga.För att det är ett sätt att få plats med mig och påminna mig själv om vem jag är och vart jag vill nå.

 

Hur gammal är du?  Jag är arton år gammal. Nitton nästa år i mars.

 

Favoritbloggar? Har så himla många men de jag kommer att tänka på nu är Sandra, Elsa, Rebecka, Mikko och Gry.

 
 

Comment
Postat av: Marie

Dina bilder är alltid så kreativa och genomtänkta och skoj att läsa mer om dig
kraam

2013-09-18 @ 22:52:51
Postat av: Marie

Dina bilder är alltid så kreativa och genomtänkta och skoj att läsa mer om dig
kraam

2013-09-18 @ 22:53:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

Fina svar på fina frågor. Visst skulle det vara dans dans dans och man ska leva uppsnärjd i det blå.

Septembersolen är bäst.

Ha en fin torsdag <3 Jennie

2013-09-19 @ 14:41:01
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: stina

vilket program läser du på gymnasiet? :)

2013-09-19 @ 17:58:44
URL: http://luftenboridinasteg.blogspot.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så bra frågor & svar.

2013-09-21 @ 11:05:01
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild